Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 lipca 2011

Mistr Moss a Mistr Jan Hus


Dzisiaj Mistr udał się kolejny dzień praktykować a ja zostałem jak zwykle sam w pokoju. Nie mam żalu, znam zasady…ale jakoś tak dziwnie. Do tego nie miałem laptopa, dlatego postanowiłem napisać posta na chusteczce do nosa a później poprosić Mistra o przepisanie. Ja mam jeszcze problemy z obsługą komputera.

Mistr jest zadowolony  z praktyki. Najlepsze, co mogło spotkać tego smakosza to lodówka, która zawiera min. batoniki, które można sobie konsumować. W związku z tym, że nie mam żołądka, mnie ten fakt średnio kręci. Natomiast Mistr jak o tym opowiadał, to miał smajlika na mistrowej twarzy.Wspomniał też, że ogólnie wszyscy są dla niego mili, nawet automat do kawy. Do pysznej kawy.
Oczywiście batoniki, bake rollsy i kawa nie są najważniejsze, ale stanowią cenny element pracy. A zwłaszcza przerwy. 

Mistr siedzi w biurze z Holkami Czeszkami i jedną Holką Slovenkou. By the way: Slovenka to nie Słowenka a Słowaczka. Tak piszę, żebyście wiedzieli. Dla mnie to oczywiste, bo jestem Czechem. Mistrův šéf  też jest pozytywny, ale mówi na jakimś przyśpieszaczu i mózg Mistra pracuje na większych obrotach podczas rozmowy.

Chciałem jeszcze nadmienić, że dzisiaj (znaczy w 1415 roku, ale szóstego lipca) upálili Jana Husa**. Z tego powodu Czesi mają wolne. Jednak biuro tłumaczeń w którym Mistr stażuje jest international i tutaj piszą też Niemcy, Polacy i inni tacy i oni nie uznają tego, że Hus spłonął. Szkoda, bo wtedy byśmy z Mistrem mogli iść pohledat Mostu Karola.
** Mistra Jana Husa…




Tutaj fotka na której sobie lewituję.

8 komentarzy:

  1. Ślicznie piszesz, Kuky! Wiem, że się nie znamy i nigdy mnie nie widziałeś, ale moze jeszcze będziesz miał okazję :) Wtedy pogratuluję Ci osobiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Chciałem tylko podkreślić,że od maja opanowałem język polski! Jestem bardzo szikowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. taa jedzenie w pracy.. a chipsy strong chili i przypalony popcorn tam macie?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie...ale! Jest mikrofala, więc można przypalać popcorn :D Zaproponuję to jutro teamowi.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak znajdziecie Karlův most to dajcie znać:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. wyfocimy się na nim,jak dobrze pójdzie.ale przecież ten most jest w OLO!

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Kuky powiedz MOsurowi, ze tesknimy ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Przekazałem.On też tęskni, Bobki.

    OdpowiedzUsuń