Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 sierpnia 2011

Drby = ploty

Wczoraj robiłam zamówienie dla pewnej wytwórni. Chodziło o tłumaczenie wycinków z gazet o Ewie Farnie/ Farné. Chyba nie zdradzę tajemnicy zawodowej, jak zacytuję fragment: " je jí 13 a ovládá hitparády”. A pod spodem wielka fota, jak miała trzynaście lat. Aż mi się przypomniało, jak czytałam Bravo. No i te strony: 3/4 obrazków i kawałek tekstu o właśnie tak zaskakującej treści. No i te foto-opowieści wcale nie rozgrywające się w Niemczech w których dwunastolatkowie wyglądali, jak dwudziestolatkowie. Hmm. Wspaniale powrócić do tych wspomnień :D PS Do tłumaczenia było ponad 15 stron na angielski... i ciekawi mnie tylko: po co wytwórni płytowej np. informacje, że jak się weźmie udział w jakimś losowaniu sprzed dwóch lat, to można wygrać kolację z Ewou! Wow! Wzięłam udział i czekam na wynik!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz